deeneveliene.reismee.nl

Dag 10 - Van Telegraph Cove naar Parksville

We verlaten het pittoreske, relaxte Telegraph Cove en gaan op pad naar Parksville. Weer een tussenstop van één nacht, wat ook gelijk onze laatste nacht op Vancouver Island gaat zijn.

Vandaag stond vooral in het teken van zoeken naar ontbijt. In Telegraph Cove was namelijk nog niks open, we hadden geen boterhammen meer, alleen op een banaan die we nog wel hadden kun je niet leven en de weg naar Telegraph Cove is ontzettend lang en verlaten. Dus na 2 uur rijden kwamen we bij Sayward aan waar een restaurantje was om iets te ontbijten. Fijn! Ook weer typisch dat je dan als ontbijt 2 enorme (en dikke) pannenkoeken krijgt. We hebben het restant maar in een servetje meegenomen haha.

Verder onderweg nog 2 hertjes langs de weg gezien en veel bomen

In Parksville kwamen we terecht in een mooi resort, weer met een mooi uitzicht én een wasserette om wat van onze vuile kleren te wassen. Mooi! We zaten recht aan het strand, dus toen we aankwamen hebben we een lekkere wandeling over het strand gemaakt, heerlijk gegeten in het restaurant en vervolgens nog geprobeerd te douchen onder een douche waar zelfs Eveliene niet onder paste!