deeneveliene.reismee.nl

Dag 14 - Van Sun Peaks naar Clearwater

Een korte reisdag vandaag, waarbij de navigatie ons via de toeristische onverharde route stuurde... Maar daardoor zagen we wel de herfst die zich in alle kleuren aandiende én kwamen we gezellig koeien tegen die op de weg lagen. De weg was lekker bumpy, maar ach, we hoefden toch niet zo lang. En dat was eigenlijk maar goed ook want Deen werd wakker met flinke keelpijn en gedurende de dag ging hij zich steeds minder fit voelen. We waren vroeg op de plaats van bestemming en toen heeft Deen de hele dag in bed gelegden omdat hij zich niet zo lekker voelde. Eveliene gezellig naast m in bed mee serie gekeken en puzzeltje gedaan. Én het was vandaag ook weer slecht weer, dus nog meer reden om binnen te blijven.

Wel een prachtige locatie, aan een meer, met hele mooi houten cabins! Erg mooi opgezet. We moesten weer opletten als we gingen lopen, want er was die ochtend nog een 'black bear' gespot bij het restaurant van het resort ;)

Vandaag lekker opladen, zorgen dat Deen zich beter voelt, want morgen een kano/hike-tocht met gids door Well Gray National Park waar we ons allebei op verheugd hebben. Hopelijk voelt Deen zich goed genoeg om daar een beetje van te kunnen genieten! We hebben er alles aan gedaan, zelfs bij het avondeten een glaasje cognac met honing en citroen als 'wondermedicine' wat de oma van de ober altijd maakte haha.