deeneveliene.reismee.nl

Terugblik

Jeetje wat een reis wat dit! Er zijn eigenlijk niet genoeg woorden om dit te kunnen omschrijven... Een poging:

Geweldig
Fantastisch
Ontzettend mooi
Overweldigend
Gezellig
Z贸贸贸 gaaf
Heerlijk
en om in het Canadees te blijven: awesome, amazing and perfect.

Wat we al verwachtten en hoopten is werkelijkheid geworden: Canada blijkt een fantastisch mooi land te zijn, met overweldigende natuur en fijne mensen. We hebben onszelf de vraag gesteld wat nu het hoogtepunt van de reis was, maar het is onmogelijk 茅茅n specifieke gebeurtenis te noemen. De grizzly-bear safari, waarbij we naast de beren ook nog omsloten werden door walvissen, de hitte-hike, de guided-hike/kano tocht met Ray, de modder-hike met uiteindelijk uitzicht op de Saskatchewan Gletsjer, de helikoptervlucht, de sneeuw-hike, de Rocky Mountains in het algemeen. Allemaal hebben we er enorm van genoten en als het ons gegund is gaan we zeker nog een keer terug.

Canada: wij zijn verliefd

Pliena

Wat leuk dat jullie het naar je zin hebben gehad aan de foto's te zien , is het een mooi land .Kan begrijpen dat je er verliefd op wordt.
Maar wil jullie hartelijk bedanken voor allen leuke reisverslagen en foto's.
Groetjes,
Pliena xx

Els en Henk

Zo te zien hebben jullie de reis van je leven gemaakt. Jullie stralen het uit op de foto"s. Nu thuis lekker nagenieten van al die mooie beelden!

groetjes van de buurtjes